6. dec. 2010

8 år, 3 mdr. og et dejligt glas honning...


Idag er det 8 år siden jeg fandt sammen med min nuværende mand til en julefrokost (klassikeren-I know...). Det skulle egentlig have været fejret med fine gaver samt en god middag med lækre bøffer. MEN julen varer længe og koster mange penge, SÅ det blev til en gave i form af en mobiltelefon til 1 krone og middagen er ændret til kartoffelmos. MEN det er måske heller ikke så ringe endda:-)

Oskar fylder 3 måneder idag, så det skal selvfølgelig også nævnes. Tiden flyver afsted og inden vi ser os om, er han jo på vej i vuggestue og jeg må tilbage til studierne...


I formiddags var jeg et smut forbi min dejlige eks-kollega og barselsveninde, som fødte 3 uger før mig. Planen var egenlig at vi skulle være kreative sammen, og få lavet noget lækkert til børnenes værelser, MEN vi havde ikke set hinanden længe (2 uger!), så det blev til en frygtelig masse babysnak og sladder i stedet.  Med mig hjem fik jeg dette lækre glas friske honning, som hendes far laver, og det smager himmelsk i boller og diverse kager... Mon ikke hun snart skal have en lille krea-ting som tak for alt det lækre honning jeg efterhånden har modtaget?!

Nu sover begge børn sørme og snart er manden hjemme igen, så tju-hej hvor denne mandag bare flyver afsted...

God dag til alle der måtte kigge forbi!

2 kommentarer:

  1. Hvor blev det hjerte bare fint- med uden neon tråd???
    Er nu også fint med den blå farve.

    SvarSlet
  2. Dette billede er selvfølgelig taget af et af de hjerter jeg fik lavet INDEN jeg fik købt neon tråden:-) Men onsdag aften -der skal der sys hjerter med neontråd!!!

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...