25. dec. 2010

Afsløringer...


Ja, nu kan jeg vist godt afsløre de få hjemmelavede gaver der blev tid til i år, for de blev igår aftes pakket op af familie og venners børn:-) Ovenfor ses en skøn elefant i papir sat i en ramme fra IKEA. Den blev givet til en venindes pige og Idas gode veninde på 2 år sammen med svamperanken på næste billede. Jeg har tidligere vist en ranke næsten magen til her på bloggen, og er nu kommet i tanke om, hvor jeg fik inspiration til den henne, nemlig her.


Træet som ses her har jeg lavet hele 3 af (!) til familiemedlemmer, der efter at have set et lignende hjemme i min stue, ønskede sig et træ i julegave:-) Nem, hurtig og farverig gaveidé...





Gaverne blev pakket ind i papir fra IKEA og BoxDeLux med bast og almindeligt gavebånd omkring. Kortene har fået tapethjerter på. Idéen med et stjernevedhæng af perler har jeg set en medblogger (?) lave.

Gog juledag til Jer derude...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...