21. dec. 2010

The big owl...



Vores hjem er fyldt med ugler, for som mange andre er jeg vild med uglens udtryk og form. På billedet her har jeg været rundt og finde de ugler jeg kunne finde, men har helt sikkert glemt nogle... Uglen øverst til venstre er et loppefund (bemærk at jeg ikke engang lagde mærke til ugle-urtepotteskjuleren bagved, som er fra Tiger). Herefter er 2 af Idas uglepuder, henholdsvis en hjemmelavet af mormors gamle håndklæder og en fra Tiger. Næste ugle er fra Housedoctor og byder velkommen på en hylde i gangen. I sættekassen ses først en lille ugle af perler og herefter en hæklet fra Noa Noa. Lyskæden på knagerækken i børneværelset er fra Tiger og den sidste ugle er hjemmelavet i papir fra Rie Elise Larsen.

MEN... idag fik vi så endnu en ugle, nemlig denne SKØNNE ugle i perler, som har været et stykke tid undervejs, fordi jeg slap op for lilla perler (?!) Synes den er så fin, og tænker at den skal limes i en ramme og pynte i køkkenet eller på Idas værelse. Opskriften fandt jeg på nettet engang for lææænge siden, men kan desværre ikke huske hvor?!


Uhh, uhh herfra...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...