19. dec. 2010

Blandet julehygge i Århus by...


Dette sørgelige syn mødte mig idag, da jeg steg ud af toget inde på Århus Hovedbanegård; et skævt juletræ i en sort plastikbalje... Alligevel bragte det smilene frem hos min mor, søster og jeg, da vi kunne se ironien i at skulle ind til Århus for at få lidt julestemning og julehygge, og så møder dette syn os som det første:-)



Da vi senere kom ned i Volden og gå rundt, var der til gengæld julehygge... Her er der pyntet op foran en af mine yndlingsbutikker, Lady Marmalade. En sød julegås, paddehat, nisse samt grantræer skabte en sød og sjov julestemning. Jeg havde desværre en masse jeg SKULLE nå idag, så jeg kom ikke indenfor-måske godt nok for pengepungen...

I Bruuns Galleri var der som sædvanligt pyntet op hen over rulletrapperne. Vildt flot!


Søstrene Greene måtte jeg også forbi, for jeg manglede lidt gaver til Idas pakkekalender, men... fandt da lige lidt ekstra der også røg ned  kurven... 


Det var det sidste besøg i Århus by inden jul, men er sikker på jeg vender stærkt tilbage mellem jul og nytår til gavebytteri og udsalg!!!

Hav en god uge...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...