22. dec. 2010

Boligplaner og feriedrømme...


Disse 2 lå i min postkasse, så gæt hvad jeg laver nu (mens Ida og Oskar sover middagslur indenfor, da det er forfærdelig koldt udenfor!)?!
Ja netop-selvfølgelig læser jeg det nye nummer af Boligliv:-) Har de sidste par dage lavet en to do-liste for det kommende år, og mon ikke jeg efter gennemlæsning af Boligliv kommer på flere ting...
Sommerferiekataloget skal der også kigges nærmere i, for i denne kulde er det jo vidunderligt at kunne drømme sig  ned i varmen (måske en lækker strand på Sicilien med en kold drink...).

Måske kunne det se ud som om (jvf. de sidste par indlæg), at vi slet ikke juler herhjemme længere, men bare rolig, det gør vi:-) Jeg har bare i disse dage tankerne andre steder henne (?), og fra idag holder Ida juleferie. Der er derfor ikke tid til de helt vilde kreative julesysler eller julebagning, når man oveni det meste af tiden, også har en meget vågen Oskar på armen...

Hilsner her fra...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...