31. dec. 2010

Godt nytår!



Årets sidste indlæg handle om nytårsfortsætter (heddet det egentlig sådan?!)...
Der er meget delte meninger om dette fænomen, men jeg synes det er fint at slutte året af med at tænke over, hvad man i det kommende år vil gøre/tænke over/handle på.
Mit nytårsfortsæt handler om rod... Jeg er et stort rodehoved, kan sagtens selv se det og befinder mig mærkeligt nok ok med det?! Men min kære mand hader rod, ting bliver tit væk herhjemme og ikke mindst-med nu 2 børn i huset kan der til tider ikke bare være rodet, men totalt kaos!!!

SÅ mit nytårsfortsæt er at blive bedre til at holde rodet nede...

For ligesom at gøre overgangen lidt blidere for mig, investerede jeg forleden i ovenstående møbel (som var på bud). Dette skal hjælpe mig med at holde styr på alle mine dippedutter?! Så den skal selvføgelig pimpes med lækker lilla maling og tapet (endnu et 2011 projekt tilføjet...)!

Rigtig godt nytår til alle der følger med, håber I må få en skøn aften/nat, og måske I har lyst til at dele Jeres eventuelle nytårsfortsæt med os andre???

Godt nytår!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...