28. dec. 2010

Julede værtindegaver...


I løbet af december har vi været på besøg rundt omkring hos familie og venner, og vi kan godt lide at have en lille værtindegave med. Jeg ville gerne have lavet nogle fine ting jeg kunne medbringe, da hjemmelavede ting vækker en særlig glæde, men jeg har prioriteret tid med børnene (julebagning, julefester osv..) og derfor ikke nået alt det jeg ville... Derfor har vi haft røde tulipaner og afskårne hyacinter med til dem vi har besøgt (selvfølgelig pakket fint ind i silkepapir og cellofan...).
Men der har da også være et par stykker forbi herhjemme hos os i december, og de har bl.a. haft hjemmebagte pebernødder med og ikke mindst dette lækre hjemmehæklede hånklæde som min mor medbragte juleaften. Er helt vild med de grønne julede farver! Min mor fik det af en veninde for nylig, som har hæklet det for ca. 20 år siden men aldrig brugt det?! Er rigtig glad for det, og tænker at det skal være et håndklæde til gæstetoilettet, som kun hænger fremme til jul:-)

Mon der er andre end mig der har modtaget lækre værtindegaver i december?! - prøver lige at lokke en kommentar ud af mine 7 faste læsere (som jeg er så glade for!) -og alle Jer andre selvfølgelig:-)


I eftermiddag står den på fødselsdag hos en af mandens kammerater, og i aften er der juletræsfest i vores boligforening, hvor hjertet og stjernen skal pryde det fælles juletræ...

God tirsdag!

4 kommentarer:

  1. Hei! Så hyggelig at du vil være med på min lille Nyttårs-GiVekk. Det var mye fint her på bloggen din, du er visst en kreativ dame:-)

    SvarSlet
  2. Tak, tak og jeg krydser fingre for at vinde i din give-away:-)

    SvarSlet
  3. Jeg har desværre ikke modtaget nogen lækre værtindegaver denne dec., nok mest fordi du ikke kom forbi....
    Jeg har til gengæld heller ikke givet nogen væk, og dog..
    Har lige færdig strikket et par lækre uldleggings til Adam. Min svigerinde havde juleaftensdag luret på et par Bastian havde på udenfor under flyverdragten, og skrev til mig pr. SMS, om ikke jeg kunne oplyse forhandler? Det kunne jeg jo ikke så godt, men tilbød straks at strikke et par. Nemt nok i str. 1 år. Havde ikke lige påregnet at jeg overhovedet ikke havde overskud og desuden har 100 ufærdige projekter selv. Men nu er de færdige..endelig.
    Kram og godt nytår til Jer. Håber vi ses snart.

    SvarSlet
  4. Hej Gitte! Ja,desværre kom der noget i vejen den dag vi skulle have været hos Jer. Men... nu kommer vi snart forbi:-) -og så skal jeg se de uldleggins! Godt nytår til jer også!

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...