23. dec. 2010

JULE-SOS!!!



Ja, så har juletravlheden såmænd også indhentet mig (folk der kender mig ved at jeg ikke er typen der stresser, men... )!!!

I nat kom jeg pludselig i tanke om, at juledugen ikke er blevet renset, så jeg var liiige ved at stå op og gå igang med at vaske, men bestemte mig for at det måtte vente. Så nu er dugen i vaskemaskinen fyldt med det allerskrappeste Biotex pletfjerner - krydser fingre for at den er ren, da man jo ikke kan dække op med mågestellet juleaften uden mågedugen:-)

Oven i dette, har jeg glemt at tage anden ud af fryseren (skulle være gjort igår), så nu må vi se om den når at tø op... Tør slet ikke tænke tanken at den ikke gør!!!

OG så står vi igen i år (?) uden en topstjerne til træet!!! Hvad gør jeg? Har lige set at Karen Klarbæk har en DIY på en hæklet stjerne, men jeg kan ikke hækle, og min superhækler kan jeg ikke komme i kontakt med på grund af sneen... Håber virkelig min søster kan træde til???

Puuuha!  Må hellere komme i sving med at løse de sidste "juleknuder"...

Travle hilsner her fra :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...