10. dec. 2010

Julen er børnenes fest!


Julen er børnenes fest hjemme hos os i disse dage... De sidste par dage har Ida præsteret at smadre intet mindre end mormorens fineste Kähler skål samt min elskede muselmalede sukkerskål!-så...  jeg har trukket vejret dybt et par gange¨både idag og igår :-) Heldigvis var det ikke med vilje, og mormor var MEGET forstående...  Jeg selv snøfter stadig over sukkerskålen, men kan snildt limes og komme i brug igen:-)
Oskar skal døbes på søndag, så også den begivenhed er festlig! Vi glæder os alle sammen og håber det bliver en dejlig fest med venner og familie uden al for megen sne og frost...


Men ok, måske er julen også de voksnes (min) fest-for idag fandt jeg disse lækre Bjørn Wiinblad ting hos isenkræmmeren! Skålen / fadet har jeg luret på til diverse loppemarkeder, og tænk sig, idag fandt jeg den så til kun 100 kr... de små miniplatter er jeg også vældig tilfredse med:-)

Nu står den på fredagshygge, imorgen skal der laves mad og diverse kager og søndag skal der festes-Jubii!!!

God weekend

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...