27. dec. 2010

Julen varer lige til påske...-not!


Lige så meget som jeg nyder at pynte op til jul, lige så hurtig er jeg til at få pakket det hele ned igen... Det virker lidt skørt, for der bliver lagt meget energi i at pynte op, og det ser så hyggeligt ud, men nytåret banker på, og der skal der også pyntes op! Juletræet har dog fået lov til at blive stående i stuen med lyskæde på, men alt andet er nu pakket væk. Måske skyldes det, at jeg ikke er klar til at pakke mit juleprojekt væk:-)

Jeg blev lokket til at tage med en tur i Bilka her i eftermiddag, for at købe ind til nytårsaften. Jeg havde forberedt mig mentalt på en kaotisk indkøbstur, MEN, MEN, MEN der var næsten ingen mennesker?! Går ud fra at de fleste må have handlet tidligere på dagen, for det er vel en af de store indkøbsdage/byttedage idag, eller har jeg helt misforstået noget??? Nå men jeg klager ikke, for vi gik direkte til kassen og Ida udbrød fra bagsæde på hjemvejen, at "det var da hyggeligt mor"...

SÅ nu er julen forbi for vores vedkommende og nytåret er på vej...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...