9. dec. 2010

Julepynt og design-mums for øjet ...



NU gik den ikke længere... I går aftes kom vinterdækkene langt om længe på bilen, så idag måtte jeg ud og luftes! Turen gik til Tendens i Egå ved Århus, hvor jeg skulle gøre nogle julegaveindkøb, og sikke en skøn shoppingoplevelse - masser af lækker julepynt, masser af cool design og ikke mindst en supergod betjening!  Når jeg nu endelig kunne komme omkring i det danske vintervejr, skulle jeg da også have noget med hjem til mig selv(?!), så det blev til 3 stykker dejlig julepynt fra Daisy i akryl for KUN 100 kr!!! Glæder mig til de bliver pakket ud og kommer op at hænge...

God torsdag til Jer der kigger forbi!

3 kommentarer:

  1. Lucky you. Det julepynt fra Daisy er simpelthen så fedt :)
    Billedet afslører også andre lækre sager.

    Også god dag til dig.
    Kh Anne

    SvarSlet
  2. Rigtig fin blog du har og tak fordi du deltager i min give-away. Der kører også lige nu en konkurrence på facebook om et stk. tøjdyr til 220,- hvis du lyster.

    Glædelig jul til dig:-)
    Kh Lone

    SvarSlet
  3. Anne: Jeg er supertilfreds med mine indkøb. Igår blev Daisy-pynten testet: spildt kaffe-heldigvis kunne de ikke tage skade, da de er af akryl:-)

    Lone: Tak for din søde kommentar-jeg kigger straks på Facebook!

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...