14. dec. 2010

Krea-abstinenser?!


OKAY-blev helt slået bagover af mig selv her til morgen da jeg kl. 5.56 fandt mig selv igang med at klippe sekskanter af en tom chokoladeæske (for øvrigt elsker jeg hvid belgisk chokolade!!!)?! Efter et par hektiske dage og med udsigt til endnu flere i den kommende tid, havde jeg simpelthen brug for, at jeg bare i 15 minutter kunne give mig selv lov til at lave noget kreativt... Fik en pludselig trang til at "patchworke" velvidende at jeg slet ikke har tid til det foreløbig.
Det næste der skete var så, at jeg blev helt desperat, for jeg manglede noget karton til at klippe sekskanter af, så jeg småløb rundt i stuen og fandt til sidst en tom æske chokolade under sofabordet(?) som jeg straks gik i krig med?! Fik klippet de nødvendige sekskanter, lænede mig tilbage i sofaen og pustede veltilfreds ud; nu havde jeg lavet noget kreativt idag!!! Ida kiggede med store øjne over på mig og spurgte hvad jeg lavede, jeg smilede til hende, kluklo indeni og forklarede hende, at mor lige fik lyst til at klippe lidt... Det var bare virkelig komisk:-) Er der nogen krea-bloggere der kan svare på, om det kan have været krea-abstinenser?! Har aldrig hørt om fænomenet før, men det føltes virkelig sådan...

Nu må vi så se, om jeg får tid til at fortsætte med patchwork-projektet:-) som jeg i øvrigt ikke helt ved hvad går ud på?!

Tirsdagshilsner fra mig...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...