8. dec. 2010

Krea-aften.


SÅ blev det endelig onsdag aften og dermed krea-aften! To dejlige veninder fra min gymnasietid kom forbi for at være kreative og selvfølgelig hyggesnakke. Jeg selv fik kreeret et juleforklæde til Ida. Er ikke så god til den røde farve, men med lilla kantbånd kan den lige gå an ;-) Lommen er lavet af en gammel retrodug.


OG så blev det endelig min tur til at få syet en julesok. Jeg havde egentlig tænkt, at det nu var ved at være for sent at lave den, da vi jo har rundet 1.december, men da jeg så julesokken hos hende her, måtte jeg prøve selv... Kan se, at jeg måske skulle have været lidt skarpere på at klippe lige?!-det kommer nok næste år :-)

Mine veninder lavede henholdsvis boglommer til køjesengen og sættekasse, og i den forbindelse vil jeg lige nævne, at det nu er muligt at købe formalede(hvide) sættekasser hos Trævarefabrikkernes udsalg-GENIALT!

Nu er krea-aftenen forbi, men vi skal da helt sikkert ses igen til januar, og da bliver det en krea-DAG, for det er jo bare superhyggeligt og vi har masser af idéer til mulige projekter...

Hilsner til Jer derude...





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...