4. dec. 2010

Lystig lørdag

SÅ har jeg været på indkøb og se lige hvad det blev til!


Nederst 2 stykker voksdug. Det grønne med de store dots var en rest til 15 kr.. Den skal hurtigst muligt omdannes til en ny puslehynde, da jeg virkelig trænger til at kigge på noget andet end de bamser den er beklædt med nu! Det lilla med små prikker er længe ventet til spisebordet i stuen, som indtil videre har været dækket med 2 stykker voksdug når der var gæster, fordi vi ikke havde en der var lang nok, det har vi nu!
Så kom vi da lige forbi den lokale "genbrugsgård" og han var billig idag sagde han, så jeg fik erhvervet mig en kjole (nej-den skal jeg ikke have på til barnedåb næste søndag...) i fedt blåt retrostof med blomster.De 2 andre stoffer er nogle jeg har luret på længe, nu er de kommet i hus, og så må vi se om de bliver til lappetæpper, puder eller andet?!
Tråd og kantbånd er til mit store juleprojekt, som jeg (forhåbentlig) snart kan præsentere her på bloggen...


Her til morgen havde nissen sørme været her igen, og denne gang med et sæt træperler+snor (10 kr. i Tiger!!!). Så det var god underholdning, mens mor var på stof-shopping...


Søster er hjemme fra Grønland og havde da lige lidt gaver med hjem til børnene... En fed hue til Ida (som viste sig at være for lille, så den går hermed til Oskar i stedet ) samt nogle lækre luffer til Oskar. Begge dele selvfølgelig i lækkert sælskind:-) Hvor de luffer jeg havde ønsket mig er blevet af vides så endnu ikke?!

God lørdag til Jer der kom forbi!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...