23. dec. 2010

Nåede det lige akkurat :-)


HIHI! Åh ja, ville så lige skrive et indlæg om, at nu har julefreden sænket sig, og så driller dette dumme billede mig. Jeg har nu opgivet at få det til at vende rigtigt, men tænker at I godt kan læse, hvad der står alligevel:-)

Jeg fik løst mine juleknuder;

-Jeg fik sørme juledugen ren for pletter, men skal efter jul ud og have købt mig noget mere Biotex, for hele flasken blev anvendt i desperation...

-Min mor havde en topstjerne jeg kunne låne...

-Anden ser ud til at kunne nå at tø op til imorgen...

SÅ nu er der ro på, og om lidt er min mand hjemme fra arbejde og klar til 3 dages juleferie med resten af familien:-)

Rigtig god jul til alle der kigger forbi! Håber ikke vejret kommer i vejen for alt for mange juleplaner...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...