30. dec. 2010

Perler i søvne...


Vigtig info inden du læser dette indlæg; var oppe 4 gange i nat for at amme, og så stod den ældste op kl. 4.30!!!-så derfor handler formiddagens indlæg om perler - det var hvad jeg kunne hive mig op til...

Ida ville gerne lave perler her til morgen, så hun gik igang med en af de helt store plader. Jeg selv gik i gang med lidt stjerner som evt. skulle bruges til nytårsaften. Men da jeg kom tilbage til bordet efter at have været inde for at se til Oskar, havde hun fyldt stjernerne ud med perler. Og så opstod idéen med køleskabsmagneter... 


Ovenpå sådan en nat kan jeg hurtigt konkludere, at der intet nyttigt bliver foretaget herhjemme idag, så nytårsforberedelserne må vente til faren kommer hjem fra arbejde i eftermiddag.

Tak til Blåmejsen for hjælp til billeder, det prøver jeg da lige af i dette indlæg...

Go´ torsdag formiddag...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...