11. dec. 2010

Travl lørdag...


SÅ må det også være nok for idag! Har lavet mad til barnedåben siden tidlig morgen, og er nu helt færdig... Selvom det ikke er mig der trækker det tunge læs med denne fest (da jeg også har et 3 måneder gammelt barn at tage mig af), så skal jeg alligevel holde styr på det hele og sætte folk igang. Mit hoved er fyldt med 1.000 ting, og imorgen skal det hele så gå op i en højere enhed:-) Er meget glad og taknemmelig for, at min dejlige familie er så søde til at hjælpe g jeg er sikker på at det bliver hyggeligt imorgen...

I får lige opskriften på småkagerne på billedet ovenfor, da de er supernemme at bage og smager skønt:

250 g margarine
250 g mel
375 g sukker
1 liter solsikkekerner
2,5 tsk. vanille
2,5 tsk. bagepulver
3 æg

Sættes på pladen med en teske.
Bages 10 minutter ved 180 grader.



Disse skønne blomster skal pryde bordene imorgen! Blå-lilla hyacinter, hvide syrener samt gran og så små gamle tærteforme med fyrfadslys i... Enkelt og ikke alt for julet (jul er skam godt, men... ).

God lørdag aften (håndboldaften?)...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...