3. dec. 2010

Velkommen til Fies Fjollerier

SÅ lyder startskuddet for min nye blog! Efter at have været ivrig fast læser af diverse kreative blogs fra ind-og udland debuterer jeg idag som blogger.
Min blog håber jeg kan blive et lille frirum fra en til tider travl hverdag med mand, 2 børn, uddannelse,job og meget andet... Samtidig håber jeg at kunne inspirere dem der måtte kigge forbi, ligesom jeg selv bliver super-inspireret af de bloggere jeg selv følger. Jeg glæder mig til at blogge om alt og ingenting- til hvem det måtte interessere og modtager meget gerne kommentarer på indlæg, design mm...

NU er det jo december, så mon ikke jeg i løbet af månenden skulle lægge lidt stemningsbilleder ind af julen her hjemme hos os... 

Velkommen :-)

2 kommentarer:

  1. Tillykke med din flotte blog. Det er med stor glæde at jeg nu bliver den første faste læser af din blog.
    Jeg glæder mig til at følge med. Når jeg savner Jer for meget kan jeg lige kigge forbi og se Jer i blogland.

    Kram
    Gitte :)

    SvarSlet
  2. Jubii-og hjertelig velkommen!!!

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...