3. jan. 2011

2011 kalender



Jeg er den helt store kalender-freak, og har det bedst når jeg har helt styr på, hvornår vi skal hvad, samt hvem der har fødselsdag hvornår! Til dette formål anvender jeg min højtelskede Mulberry kalender, som jeg købte efter laaaaaang tids opsparing for nogle år siden...
Og jeg ved godt, at det er lidt old fashion at have en kalender, fordi man nu har den funktion på de fleste mobiltelefoner, men jeg har det altså bedst med at kunne skrive ned i min kalender og have det på papir?! Er jeg på farten og kun har mobilen med, må jeg "nøjes", men går straks hjem og tilføjer begivenheden i min elskede kalender.
Vi har også en kalender i køkkenet som vi alle kan kigge på og skrive på, og som ligesom giver det store overblik. Indtil videre har jeg blot snuppet en i banken eller benyttet mig af dem der er kommet i postkassen, men i år er jeg faldet over den her hjemmeside hvor man selv kan designe sin kalender GRATIS! Jeg ved at der findes mange sider hvor man kan designe sin egen, men denne er altså den første jeg har set , hvor det er ganske gratis?! Skriv gerne en kommentar hvis du kender andre...

Hilsner fra mig med kalenderen i hånden:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...