2. jan. 2011

Godt igang med 2011!


Som de fleste andre her i blogland, har jeg også begyndende forårsfornemmelser og lyst til at være kreativ, men som I måske læste her, så er mit nytårsfortsæt at blive bedre til at rydde op... SÅ idag har jeg rydddet op i alt det tøj børnene er vokset fra, sorteret til videresalg og genbrug, taget billeder og lagt det på Trendsales... Det er så meningen at der forhåbentig kommer lidt  penge ind på kontoen, som så skal bruges til tapet der skal på denne her (igen).
Jeg er efter dagens indsats derfor godt tilfreds med min start på 2011, og håber nu bare at det varer ved, men der skal jo ikke kun ryddes op i 2011, der skal sørme også være tid til at være kreativ-og det glæder jeg mig til!!!

Hej igen og nytårstruuuuuuut til Jer derude:-)

.

2 kommentarer:

  1. Godt nytår og tillykke med oprydningen :-) Husk nu at de kreative ideer ofte opstår "midt i rodet", Sådan er det ihvertfald hos mig. Hyggelig blog du har. Jeg har tilmeldt mig som fast læser og glæder mig til at følge dig i 2011. Her er der også et lille nytårsforsæt nemlig mere tid til kreativiteter og sund levevis (host host)

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Hej Mette! -og velkommen til-) Du har het ret, kreativit trives bedst i lidt rod! Tror også at jeg inderst inde ved at der ALDRIG bliver totalt clean herhjemme, men bare lidt mere styr på rodet vil virkelig hjælpe...Held og lykke med dit nytårsfortsæt:-)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...