16. jan. 2011

Hæklede huller?!

Jeg har "arvet" dette hæklede tæppe fra en børnehave, og har indtil videre blot haft det til at ligge i skabet, da det er fyldt med huller. Har spurgt op til flere hækle-"eksperter" om det kan lukkes, men de er ikke optimistiske... Under nytårsoprydningen har jeg nu fået besked på, at det må ryge ud, da vi ikke bruger det. Men jeg synes nu stadig det er så fint, og det er jo nogle dejlige farver... Så nu går jeg og overvejer om det kan bruges til noget andet end et tæppe. Lurer lidt på, om det kunne laves om til pudebetræk... Forslag modtages gerne:-)


God søndag aften!

2 kommentarer:

  1. Det kan sagtens reddes!, hvis du lukker den løbende tråd af, så kan du sagtens hækle hullet, hvis du vel at mærke finder det rette garn, og kan hækle. Så vidt jeg kan se, er det stangmasker imellemrummene. Et meget ligetil mønster :)

    SvarSlet
  2. Jeg gav op, for jeg kan ikke selv hækle - så tæppet brugens nu til hulebygning i haven (med vinduer) :-)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...