20. jan. 2011

I love Dotty...

Jep, jeg er tapettosse!!! Og Dotty tapetet fra Ferm Living er en af favoritterne... Jeg bliver hurtigt træt af at se på de samme tapeter, men Dotty kan jeg simpelthen ikke få nok af:-)
Igår fik vi hængt et skab (loppefund) op på Oskars værelse, som hang på Idas værelse da vi boede i en anden lejlighed. Jeg er så glad for igen at kunne se på det lækre tapet:-)





Det er jo egentlig børnetapet, men jeg kunne da sagtens finde plads til disse lækre træer i min stue-er jeg mon den eneste?!

Hej hej fra mig...

3 kommentarer:

  1. Kan godt forstå du er glad for det. Ser supergodt ud!! :)

    SvarSlet
  2. Ser rigtig fint ud :) Hvor har du den lille trækasse fra? Vh

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har fået den i gave af en god veninde, så det kan jeg desværre ikke hjælpe med. Men mon ikke den kan erhverves hos Trævarernes?

      Slet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...