21. jan. 2011

Kitch, glimmer og genbrug...


Jeg havde som altid god tid da jeg afleverede Ida i børnehave i formiddags, og hun ville gerne have, at jeg kom med hende ind på en af stuerne og tegnede en tegning. Med det samme jeg satte mig ved det store tegnebord fik jeg øje på denne bog, der hang på væggen!
Wow! Super blikfang med lækker titel og flotte billeder... Måtte da selvfølgelig liiige bladre den igennem, hvilket medførte at jeg simpelthen spurgte en af pædagogerne, om jeg måtte låne den med hjem i weekenden:-)
Tanken bag idéerne i bogen er, at børn ikke udvikler deres kreativitet ved at tage efter en skabelon- jubii! Jeg er solgt...

Bogen er fyldt med lækre billeder af collager...


Kreative idéer opdelt efter årstider...


Flere lækkerier...





Jeg ved ikke med Jer, men jeg skal have fingre i den her bog :-)

(Den er udgivet af av form i 2010.)

2 kommentarer:

  1. Den er da fed! Minder det lidt om Shane?

    SvarSlet
  2. I forhold til, at det er genbrug og at der er idéer til små "universer", så minder det lidt om Shane laver, men der er også en masse idéer til f.eks julepynt, påskepynt- som i den grad siger KITCH!

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...