6. jan. 2011

Kreative mødre...



Idag havde Oskar og jeg besøg af min skønne mødregruppe! Vi havde lagt op til et lidt anderledes møde, hvor der skulle sysles med tapet og papir... Det blev til den fineste skammel (den med FERM-tapetet lavede jeg for et par år siden) og 2 fine sættekasser. Synes det var dejligt både at kunne få babysnakket, være kreativ og hygget, og det er absolut ikke sidste gang, at vi mødes om noget kreativt! Jeg selv havde dog nok i at være værtinde og hjælpe de andre-meeen... et par sting på min bold blev det da til (-;




3 kommentarer:

  1. Ja det var bare SÅ hyggeligt! Og sikke fine ting jeg fik lavet.. Og Oscar blev (heldgivis) MEGET glad for hans "nye" skammel.... Og han kan næsten ikke vente med at få sat ting i hans nye sættekasse... :)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...