8. jan. 2011

Royale snegle


Jep! Idag skulle familieforøgelsen fejres-altså den kongelige familieforøgelse:-) Så Ida og jeg havde bagt lækre kanelsnegle, som skulle nydes i selskab med min far i hans sommerhus i Ebeltoft...
Selvom jeg ikke selv synes, at jeg er den vilde royalist, må jeg indrømme, at jeg siden tidligt i formiddags fulgte med på TV2NEWS for at få alle opdateringer om den royale fødsel. Blev faktisk også lidt overrasket over mig selv, da jeg idet Frederik tonede frem på skærmen for at fortælle at det blev en lille dreng og en lille pige, fandt mig selv siddende i sofaen med armene over hovedet klappende og jublende over nyheden?! Blev vist lidt grebet af stemningen :-)



3 kommentarer:

  1. Hehe, jeg havde det på nøjagtig samme måde - blev også helt revet med! Og fik lidt kuldegysninger da Frede sagde "en dreng... og en pige!" :-)

    Nå, men fik dog ikke bagt lækre kager eller fejret det på anden vis - men det kan jeg vel stadig nå i morgen :-)

    SvarSlet
  2. Suk - ja sad med radion limet til øret i det svenske - og begyndte at tude, da han sagde det!! Hvad sker der - bliver man SÅ sentimental af at få børn? :-)

    SvarSlet
  3. Åh, jeg er så glad for at jeg ikke var den eneste:-)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...