5. jan. 2011

Så er jeg igang...


Efter at have læst et indlæg af Mette med bloggen Kirkesjov, blev jeg igår enig med mig selv om, at NU skulle jeg simpelthen også prøve at lave en bold af 5-kanter! Så nu er jeg klar til at komme igang med lidt kreativt i stedet for alt det praktiske jeg har lavet siden 1.januar... - og så skal bolden naturligvis gives til en lille dreng, der kom til verden i søndags:-)


... altid godt at have et lager af GO cards, når man ikke har pap eller karton på lager - genbrug, jubii!!!

Jeg forsøger at skabe orden i mine sysager, og til at holde styr på synåle og knapper, bruger jeg denne lille sag af filt, som er lavet efter idé fra et gammelt Boligliv(?).





Men hov, hvor er alle de nåle jeg netop har købt?! - hmm...
Nåh, men jeg forsøger da i det mindste at holde orden:-)

1 kommentar:

  1. Sådan! Det ser rigtig godt ud - lækre stoffer :-) Så er der bare det hyggelige med at sy sammen tilbage. Glæder mig til at se resultatet.

    Kh. Mette

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...