4. jan. 2011

Tak er kun et fattigt ord...

- for hvor er jeg taknemmelig for at min mor og hendes veninde altid er klar på at strikke (og hækle) lækre ting til mig og mine børn!!! Jeg kan desværre ikke strikke selv, eller dvs. jeg mener jo godt selv at jeg kan, men dem der vurderer resultatet mener ikke at jeg kan?! Strikkede en slange til Ida mens jeg var gravid med hende, og jeg har fået forbud mod at vise den på bloggen...
Nåh, men derfor er jeg ovenud lykkelig for at jeg blot kan "bestille" strikkerier-for se lige hvad det nyeste strik til Ida består af;

1 stk. lækker vest i dejlig uld med træknapper ved halsen



og 1 sæt dejlige benvarmere-også i uld...


Vesten er simpelthen genial til hverdagsbrug, for så er jeg nemlig sikker på, at hun altid er varm på kroppen:-) 
Benvarmerne har hun på over hendes leggins eller strømpebukser, når hun har kjole på. Måske jeg skulle bestille et par til mig selv?!

Jeg har planer om at få købt garn til en vest mere til Ida (Oskar har selvfølgelig...) og så pønser jeg lidt på en cardigan til mig selv i islænder-stilen?!

Jeg er vild med strik, så dette bliver absolut ikke det sidste indlæg om lækker strik:-)


 

2 kommentarer:

  1. Er også vild med strik. Vil lære at strikke nu her efter eksamen :)
    Har også tænkt på at lave sådan en lille vest til veninders kommende børn.

    SvarSlet
  2. Den er et sikkert gavehit:-) Og kan jo strikkes i bomuldsgarn til varmere tider...

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...