18. jan. 2011

Tapetlængsel...

Nu varer det ikke længe før arbejdsværelset bliver til Oskars værelse... Og det betyder at jeg må igang med at finde ud af hvilke møbler der skal bruges, men vigtigst af alt: hvilke møbler jeg skal sætte mit absolutte yndlingsbørnetapet på!!!


Er simpelthen forgabt i disse skønne dyr, som jeg (for lang tid siden ) bestilte hjem fra Tyskland hos ham her.  Mener tapetet hedder Hippie Animals?! Her pynter de på Idas opbevaringsbænk.







Og ja, de passede da også lige til karlekammersengen... (Det er da vist Oskar der titter frem bag gavlen:-))

Som sagt, jeg er vild med dette tapet, så jeg må have fundet nogle møbler til Oskars værelse, venter bare på at de helt rigtige dukker op... Og så skal jeg lige have erhvervet mig en deltasliber, så jeg kan få pudset de retrostole op, der efterhånden har stået et godt stykke tid i skuret!

Hej hej her fra...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...