22. jan. 2011

To do´s i 2011

Frk. Trillingsgaard opfordrer til, at vi vise vores to do´s for 2011 frem, så her får I et par af mine... Jeg har en laaaaaaaaaaaaaaang liste i min kalender, som af en eller anden grund aldrig forkortes, men derimod bliver længere og længere?! Selvfølgelig kan jeg af og til vinge nogle af dem af, men der kommer hele tiden nye til:-)
Dem som jeg vil vise billeder af her, er nogen der går under kategorien "istandsættelse" (tænk at kategorisere sin to do´s ... -freak!) Ville gerne kunne vise en masse lækre billeder frem i dette indlæg, men de er jo to do´s af en grund...


Ida har afgivet sin Trip Trap stol til Oskar, og sidder nu på en taburet... Jeg er så heldig at have fået 3 forærende, men de trænger til en kærlig hånd! De skal selvfølgelig slibes, og så skal de måske have klar lak og så noget lækkert tapet på sædet? Eller skal de males i forskellige farver, eller..., eller..., eller...?!


Så er der denne stumtjener (stort suk)... Den har simpelthen stået alt for længe i et hjørne og set så kedelig ud. Nu skal den have en gang maling, og lige nu står valget mellem mørkelilla eller blå?! Fandt den på loppemarked til kun 30 kroner!
(Update: se hvordan den endte med at se ud lige her...)



Denne sag blev fundet på Ingerslev i sommers og den blev kastet efter mig for kun 25 kroner:-) Den skal have maling, lækkert tapet, nye knopper og så skal den hænge på Idas værelse. Er sikker på at hun ved lige præcis hvilke perlekæder der skal hænge og pynte...
(Update: se hvordan den endte med at se ud lige her...)

Som Mejse med bloggen Blåmejsen skriver i hendes indlæg om to do´s, så holder man sig lidt op på at få gjort de projekter færdige, som man viser frem på bloggen, så jeg håber det kommer til at holde stik for mig også...

God weekend!


1 kommentar:

  1. Godt at have projekter. Tror bare ikke jeg tør lægge mine ud ;) Og det ene er at få ny lejlighed, så det er selvfølgelig lidt svært.

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...