14. jan. 2011

Ville ønske jeg var en bjørn...


-for så gik jeg i hi i disse mørke måneder...
Går i disse dage og lurer på mine elskede grønne glas som (forhåbentlig) snart skal fyldes med en dejlig velvalgt rødvin. Oskar er begyndt at spise grød, så nu varer det ikke længe, før jeg kan nyde et dejligt glas rødvin, hvilket kan gøre de kolde, mørke aftener lidt mere hyggelige:-)

Hav en dejlig fredag aften derude...

-OG så vil jeg høre, om nogen af Jer kære medbloggere kan fortælle mig, hvad der sker, hvis man retter i et tidligere indlæg (tilføjer etiketter)-kommer det så op som et nyt indlæg i jeres blog-roll?!

1 kommentar:

  1. Åh ja. Jeg ved præcis hvad du mener. Drømmer også om bare at hoppe ind under dynerne og blive vækket igen ved at forårssolen stråler mig lige i hovedet. Nu går vi da trods alt igen mod lysere tider og ja imellemtiden gælder det om at forkæle sig selv og hinanden lidt med nogle af de små glæder dér som et godt glas rødvin i et superfint glas (:

    Hav en dejlig weekend og tak for kommentaren på min blog.

    Kh Iben

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...