7. feb. 2011

Elskede Ebeltoft...


I denne weekend gik turen til Ebeltoft, hvor min fars fødselsdag skulle fejres med en gåtur i Ebeltofts små hyggelige gader, cafébesøg og lækker middag i sommerhuset om aftenen...
Ebeltofts "små hyggelige gader" er for mig blandt andet = 2 gode genbrugsbutikker, som jeg altid er inde i, og endnu ikke er gået tomhændet ud af. Denne gang blev det til dette lækre gule sengesæt ( farverne er så meget bedre i virkeligheden), som jeg tænker skal bruges til nogle påsketing og til et kommende patchwork projekt... Nålene fandt jeg i Netto, og synes de var så fine at de også måtte med hjem :-)
Søndag var jeg på et (længe ventet!!!) besøg hos en god veninde, som var igang med det lækreste patchworksengetæppe. Vi fik desuden diskuteret vores idéer for indretning, kreativt arbejde mm. som vi begge to går og tumler med, så det var lige den inspiration jeg manglede til at få krea-lysten -og idéerne tilbage! Så et kæmpe JUBIII for at have veninder der kan inspirere!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...