24. feb. 2011

Genbrugs-rus!!!

Jubii!!!-nærmest råbte jeg da jeg kom ind af døren herhjemme igår med denne skønne røde Birdie fundet på den anden side af gaden ved den lokale genbrugsbutik... Tænk sig at jeg fik den for en 20´er! Var helt latterligt glad over dette fund og slet ikke til at skyde igennem...  Glæder mig SÅ meget til at vise Ida den, og hænge den op på hendes værelse! Er du også vild med hoptimister, kan du købe dem her...



Udover Birdie fik jeg også lige puttet 2 sæt babysengesæt i kurven med henholdsvis Kylling & Bamse og Kaj & Andrea!

Er der andre end mig, der bliver helt skør i knoppen af lykke over genbrugsfund?!

7 kommentarer:

  1. Yes - jeg følger dig 100% jeg kan også blive kørt helt op over et godt fund! Den røde fugl er helt fantastisk - kan godt forstå at du er glad.
    Ha' en god dag du.

    x

    creative tail

    SvarSlet
  2. Åhhh kender det også.. Det er bare så skøn en føelse når man finder noget godt og endnu bedre når det ikke koster mere end et par små mønter... SKØØØNNE kup...

    SvarSlet
  3. Sikke et godt kup!

    Jeg har kun een gang på et loppemarked set en hoptimist og selvom den var både rusten og godt slidt på den ufede måde, synes hende den ældre dame der solgte den at den skulle koste 120,- kr! Jeg sprang over :o)

    SvarSlet
  4. Heidi: Ja så kan jeg godt se, at mit køb var et kup! Imorgen skal den hænges op-glæder mig...

    SvarSlet
  5. hahaha. Det bamse og kylling sæt havde jeg da jeg var lille..:-)

    SvarSlet
  6. sjovt nok fandt jeg præcis sådan en bare i lyserød i mødrehjælpen for et par uger siden - den lå i en kasse med legetøj til en femmer!

    SvarSlet
  7. Stinne: Jamen det er jo fantastisk at man kan gøre SÅ gode fund!! Jeg er stadig overlykkelig for min...

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...