14. feb. 2011

Gensyn i genbrugsen-og en opfordring...

I december måned skete der det forfærdelige, at der opstod brand i min lokale genbrugsbutik... Her i weekenden genåbnede den, og idag måtte jeg jo selvfølgelig et smut forbi. Og sikke en oplevelse!-på flere måder... Lokalerne var bleve lækre, og der var blevet fyldt op med "nye" ting og sager (hvilket der virkelig også trængte til...).
I børneafdelingen fangede mit blik med det samme, at meget af det der lå på hylderne var fra mine børns klædeskab:-) Selvom jeg er vant til at se "vores egne" ting på hylderne, så gjorde det mig simpelthen så fornøjet at se-og høre hvordan det nu går videre til nye veltilfredse ejere!
På boghylderne var der desværre ikke så meget endnu, men jeg fandt da lidt...


I disse 2 hæfter ,var det blandt andet disse 2 opskrifter der vakte min interesse...


- en lækker cardigan til Ida og...


den sødeste babykjole, som jo altid kan gives i gave til veninder og familie...

Fandt så også denne gode idébog i 6 kroners bunken, og der er helt sikkert nogle ting heri der skal prøves af...


Disse 8 hæklerier røg også i kurven, måske de bliver til et par havehynder her til foråret?!


Det blev således en dejlig oplevelse i genbrugsen og hermed en opfordring til alle om at få ryddet op i gemmerne og afleveret det til genbrug, for gode ting kan glæde nye ejere :-)

1 kommentar:

  1. Dejligt når man finder noget godt at tage med sig hjem. Hæklerierne ville da være skønne som havehynder eller som store puder på børneværelset!? Jeg tager opfordringen til mig - her trænger...jeg er bedst til at tage ting med hjem:)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...