10. feb. 2011

Pre-Valentine...


Har kreeret dette hjerte til min mor, som af alle fortjener det! Hun fik til jul denne gave af mig, og hun har længe ønsket sig noget lignende til at hænge ved siden af. Og da Valentines Day nærmer sig med hastige skridt, og hun imorgen får en vigtig besked vedrørende hendes fremtid, så måtte jeg simpelthen lave dette billede til hende...  Så tys tys hvis du snakker med hende idag, for hun får først billedet imorgen ;-)

Alt det krævede for at kunne lave dette billede var tapet/papirrester, 1 stykke papir/karton, ramme fra IKEA, limstift samt en udstikker (?).


2 kommentarer:

  1. Sikke en god ide... Kan forestille mig din mor bliver glad for det billed:-) KH Christina.

    SvarSlet
  2. Hun blev MEGET glad, så mere kunne jeg ikke ønske...

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...