23. feb. 2011

Retro kaos!

Ja, den overskrift rammer vist lige på sømmet... Er ved at samle en masse retrostof sammen i forskellige drengefarver, men synes ikke rigtig jeg kan finde ud af hvad det skal bruges til. Ikke at jeg ikke har idéer til, hvad jeg kunne lave, men jeg har simpelthen så svært ved at vælge ét projekt ud?! Tror nu, at det bliver til ét af følgende

- Oskar er begyndt at sidde op i barnevogen, så det kunne være rigtig fint med et betræk til den kedelige IKEA pude han nu sidder op af...

- Den sengerand han har i sin tremmeseng nu er alt for løs (og lilla) , så jeg vil gerne anskaffe en ny i skumgummi. Den skal så selvfølgelig betrækkes med lækkert retrostof..



 
Har netop købt dette stof her, så jeg skal altså snart til at beslutte mig for hvad det skal bruges til, for man da ikke have lækkert stof til at ligge uden at bruge det!!!

3 kommentarer:

  1. Det er ikke vanskelig å finne saker man har lyst til å lage nei, men akkurat hva en skal lage først ;o)

    Flotte stoffer her som utgangspunkt, det er helt sikkert :o)

    SvarSlet
  2. herligt stof - og dejlig Blog - nu har du en mere der følger dig :) nr. 24

    x

    besøg mig gerne

    creativetail.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Velkommen og tak for de rosende ord... Jeg suser indenom dig med det samme:-)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...