3. feb. 2011

Stilhed... - bortset fra zumbarytmer!!!

Her er helt stille- ihvertfald hvad angår kreative gøremål... Har lavet de projekter færdige som jeg havde materialerne til, så nu venter jeg bare på at jeg vinder i LOTTO, så jeg kan få købt maling til alle mine istandsættelses-projekter...
Har netop købt dette lækre stof, men aner ikke hvad jeg vil med det?! Mærkelig fornemmelse at hovedet er helt tomt for idéer?! Måske det skyldes at jeg er begyndt at gå til Zumba (jep-jeg er en af dem...) og bruger al min energi på at lære trinene i samba, salsa osv.?!
Jeg kan heldigvis læse mig frem til herinde, at andre også af og til er "mætte" og tager en krea-pause, så det gør jeg- ihvertfald indtil idéerne og tiden er tilbage...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...