19. mar. 2011

29 år + 1 dag

Hold da op hvor en skøøøn fødselsdag jeg havde igår! Hygge fra 6.15 da børnene vågnede og dagen ud...


Her er lidt billeder fra dagen...


--Ida havde en mindst ligeså god dag som mig, da hun for første gang i sit liv skulle købe "bland selv slik" til kagekonen (som hun kaldte konekagen?!). Så hvert stykke er nøje udvalgt- og læg lige mærke til hjertet:-)
---Min søde mand havde købt en superflot buket til mig hos en af mine absolut favorit blomsterbutikker, nemlig Bang og Thy. Buketten har det lidt vilde look, som jeg er helt vild med!
---Aftensmaden stod jeg for, og det blev til urtemarineret kylling med kartoffel-og gulerodscroutoner samt letdampede peberfrugter og squash. Synes egentlig det lykkedes meget godt, taget i betragtning af, at det normalt aldrig er mig, der laver aftensmad herhjemme...
---Helt tilfældigt ankom mit absolutte favorittryk fra SeventyTree på min fødselsdag, så det satte virkelig også stemningen helt i top:-)
---Sushien på collagen er et gavekort fra min søster, og illustrerer den middag hun vil give, når vi til august tager en smuttur til London!!!
---Min gode veninde Gitte havde set min bytte SOS, og var forbi med en pakke med blandede tapeter i de ønskede farver-1.000 tak!

Idag skulle jeg så have gaven fra min mand: en valgfri ting til mig selv(IKKE HJEMMET), som skulle indkøbes i Århus by. Vi drog afsted med børnene tidligt på dagen, men måtte erkende, at det ikke kunne lykkes at komme ind og ud af de ønskede butikker med en barnevogn + klapvogn, så i stedet har jeg nu fået lov til at netshoppe min gave i stedet-heller ikke dårligt:-)

God lørdag aften til jer derude!

2 kommentarer:

  1. Stort tillykke med fødselsdagen igår!
    Det lyder til at have været en rigtig dejlig dag!! :)
    Og sikke fint "konekagen" blev med hjertet lige i midten :)

    SvarSlet
  2. Grattis i efterskott! Det verkar som om du haft en härlig dag...

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...