18. mar. 2011

And the winner is..

Man kan vel godt bringe lidt Oscar stemning ind i denne Give Away, selv om præmien "blot" er et dejligt genbrugsfund...

Jeg havde planer om at anvende Random.org, men har ikke lige fået sat mig ind i hvordan jeg kunne få et skærmprint?! SÅ det blev en god gammeldags trækning med sedler i en skål. Det viste sig så overhovedet ikke at være særlig nemt, jeg endte ihvertfald med at måtte lave omtælling af sedlerne 2 gange (pinligt!) inden der kunne trækkes en vinder! Min søster trak vinderen, som blev Fam. Trolle Kobberholm med bloggen Kobberkys! STORT tillykke med bogen, jeg håber at du (og din datter)  bliver rigtig glad(e) for den! Hvis du sender din adresse til mig på annesophielynggaard@gmail.com, så sender jeg den til dig hurtigst muligt :-)

Tak for Jeres deltagelse, og god weekend til alle!
-jeg vender tilbage imorgen med billeder osv. fra (fødsels-)dagens begivenheder:-)

5 kommentarer:

  1. Neeeeej... Hvor er jeg heldig.. Jeg siger tusind tak og der er sendt en email til dig :)

    SvarSlet
  2. Jamen velbekomme:-) Jeg har ikke modtaget nogen mail fra dig endnu?!

    SvarSlet
  3. :) har sendt en igen. til den mail adresse du har skrevet. :) den ender ikke i din spam boks, måske?

    SvarSlet
  4. Hey,
    Is it still a give-away!
    I Love the book!
    I'm a big fan of Lis Paludan.
    Some months ago I found the christmas book of Lis Paludan.
    Greeting,
    Bjør
    ( I found your blog because you won on the blog of Hunch congratulations!)

    SvarSlet
  5. Hi Bjør!
    Sorry to say that the give away ended on March the 18th...
    I often find the book in my local secondhand shop, so I can look for it and send you an e-mail if I find one?!

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...