9. mar. 2011

...



Kunne simpelthen ikke bestemme mig for, hvad overskriften til dette indlæg skulle hedde, for jeg er stadig helt rundt på gulvet over dette fantastiske stof, som jeg modtog fra hende her igår. Forelskede mig i det ved første øjekast, og vidste at det skulle hjem i min stof-kiste... Har ikke en plan for, hvad det skal bruges til. Det er oprindeligt gardinstof, og det kunne da måske være en idé?! Skal så bare lige have udtænkt, hvordan man sætter et gardin op udenpå et rullegardin... Men på den anden side, kunne det også være fint at spænde op på et lærred, som kan pynte på Oskars værelse?!
-er der nogle, der har gode forslag, modtages de meget gerne:-)

Har du husket at deltage i min Give Away?!

2 kommentarer:

  1. Så fint det var! :)
    Jeg hadde også et fint stykke stoff og en kjedelig rullegardin en gang... Da fant jeg ut at spraylim funker ganske bra en stund, men jeg sydde det til slutt fast. Festet det bare nederst på rullegardinen (ca 0,5 meter, kanskje), så kunne det vise både når gardinen var dratt ned og når den var neste helt åpen.. Kjempefint!

    Lykke til! :)

    SvarSlet
  2. Genial idé! det havde jeg slet ikke tænkt på:-) tak...

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...