17. mar. 2011

Børnetøjslagersalg-finally!

Endelig kom der invitation til børnetøjslagersalg- og så endda 2 på een gang! Jeg benytter mig ofte af denne måde at få lækkert kvalitetstøj til billige penge. Foråret er på vej, og vi trænger vel alle til at få noget nyt tøj i garderoben (-:

Fra den 24.marts til den 2.april er der lagersalg hos Shop Deluxe Børnetøj I Silkeborg. Læs på Facebook hvilke mærker de medbringer denne gang. Jeg plejer at købe stort ind af mærkerne Milibe og Holly´s...

Fra den 29.april til den 2.maj (åbner først kl. 15 fredag, men ellers 10-18 alle dage)er der Ej Sikke Lej lagersalg i filmbyens studie 1 i Århus. Læs mere her.

Måske ses vi i køen?



2 kommentarer:

  1. Det er jo gode nyheder.
    Indtil jeg så at der desværre ikke er noget nyt Milibe eller Hollys..... ØV.

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...