15. mar. 2011

BYTTE SOS!

Som du kan læse her, så var et af mine nytårsfortsætter at blive bedre til at holde rodet nede. Det indebar indkøb af dette vidunderlige møbel til alle småtingene...



Jeg har nu fået det malet i en lækker lys lilla farve, men, men, men jeg står nu og mangler noget tapet til at sætte på skuffefronterne! Ligger du inde med noget retrotapet i lilla eller blå nuancer, evt. pastel, og helst storblomstret, så er jeg meget interesseret i en byttehandel (SU´en er for længst brugt op...).  Der er ikke tale om vildt store stykker, idet skuffefronterne måler ca. 15x15cm (8stk.)

Jeg kan bytte med følgende:

Børnetapet som dette...

-hvor 4. dyr i rækken er en lyserød mus:-)
eller børnebøjler som disse... 


og så er der selvfølglig også stoffet i Bytte Bixen...

Noget der frister, så send mig en mail på annesophielynggaard@gmail.com

God (og solrig) tirsdag!

4 kommentarer:

  1. Åhhh, så flott det ble! Stol og hengere også.
    I den nydeligste lilla farge da! :o)
    Jeg har ikke slik tapet å bytte med, men venter i spenning på hvar du får tak i :o)

    Ha en fin tirsdag du også!

    SvarSlet
  2. Ej, hvor er det bare nogle fine ting du laver;)
    Jeg har givet på din blog, og jeg syntes virkelig at det er nogle fine ting du laver, og det er helt sikkert en blog jeg vil følge med i;)
    Hvis du har tid/ lyst må du meget gerne kigge på min blog.
    http://retrouglen-blogspot.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. hvor er det noget super fint tapet og har du evt en række tilovers du vil bytte med eller sælge?

    SvarSlet
  4. Jep, jeg har en del tilbage af tapetet med dyrene... Send mig en mail på annesophielynggaard@gmail.com, så finder vi ud af noget:-)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...