18. mar. 2011

Fødselsdagshygge

Så blev jeg da lige 1 år ældre... Jeg hygger med børnene her til morgen, senere på formiddagen kommer der gæster, og i aften skal jeg så lave dejlig middag til min dejlige familie.
Her er lidt billeder fra pynten på morgenbordet, som stod fint dækket, da jeg stod op-TAK.

Lækre kager, der desværre ikke kan spises...



Og selvfølgelig yndlings-forårsblomsten...


Hav en god dag derude!
-----------------------------------------------------------

Husk at du lige kan nå at deltage i min Fødselsdags Give Away, jeg trækker vinderen i aften...

5 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott! Hoppas att du blev ordentligt firad ;-)

    SvarSlet
  2. STORT tillykke med fødselsdagen idag.. Håber du får en go' dag med venner & familie :)

    SvarSlet
  3. Tillykke med fødselsdagen. Håber du får en dejlig dag.
    Vil skynde mig at deltage i din give away.

    SvarSlet
  4. HIP HIP HURAAA
    Tillykke med fødselsdagen. Husk at tjekke din postkasse, var lige forbi med dig "kort". Håber du bliver inspireret.
    Ha´en god dag.

    Kram herfra

    SvarSlet
  5. Tak for alle fødselsdagshilsnerne! Har haft en vidunderlig dag... Ikke mindst pga. det dejlige "kort" fra dig Gitte-TAK, men mere om det i mit indlæg imorgen(-;

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...