20. mar. 2011

Fornyelse på væggene...



Efter gårsdagens IKEA tur og indkøb af diverse rammer skulle der ske lidt fonyelser i hjemmet...
sættekassen i stuen røg ud til højre til fordel for disse 2 print. Det ene fra SeventyTree og det andet downloadet gratis her (efter tip fra Marolle) og printet på farvet papir.


Der blev også skiftet lidt ud i køkkenet, hvor der nu hænger en god bolleopskrift og 2 gratis prints. Ovenpå rammerne sidder 2 fugle der ikke længere havde et sted at bo, da sættekassen røg...
(Rammerne er fra IKEA og Søstrene Greene)
Er yderst fornøjet over disse enkle og billige forandringer på væggene:-)

Go´ søndag aften!

5 kommentarer:

  1. Det ser bare godt ud! Det er simpelthen også så rart med billige løsninger en gang imellem :)

    Kh

    SvarSlet
  2. Fede prints! Ved du om de kan udskrives i mindre end A4? Og hvordan?
    På frohånd tak.
    VH Jette / Villa Ko

    SvarSlet
  3. Anne: Tak, tak...
    Jette: Jeg er også vild med disse prints:-)Jeg har ikke selv forsøgt mig, men tror du kan vælge udskriftstørrelse når du printer?! Ellers kan man prøve i et fotoredigeringsprogram?!

    SvarSlet
  4. Ser jo super lækkert ud, glæder mig til at se det "live" på lørdag :)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...