25. mar. 2011

Fredags-oprydning...

Denne weekend bliver travl (men hyggelig)! I aften får vi besøg af noget familie, og vi skal selvfølgelig spise dejlig middag og se X-factor finale på det nyophængte lærred i stuen (Hvem sagde herre i eget hus?!). Imorgen får vi besøg af vores tidligere naboer (10 børn og 10 voksne), så der bliver også fuldt hus:-) Men inden gæsterne kommer, skal der altså virkelig en god gang oprydning til! Jeg synes den er helt gal i denne uge med rod alle vegne?! Og det endda på trods af, at dagene for tiden er ret lange, da begge børn vågner kl. 5.15...
Første del af oprydningen handler om at få skovlet alle børnenes legesager tilbage på deres værelser. De små ting ryger op i sættekassen på Oskars værelse. Den får I lige et par billeder af, da jeg synes man bliver så glad af at kigge på det dejlige tapet/papir og den lækre friske farve, jeg fik den malet i...





Jeg må tilbage til oprydningen!

God weekend (travl?!)til jer alle...

3 kommentarer:

  1. Å jeg er også i gang med den helt store oprydning. Utroligt hvordan det roder så snart man vender ryggen til. Rigtig god weekend. Det lyder superhyggeligt med alle de gæster.

    SvarSlet
  2. Ja, den er virkelig fin din sætterkasse. Dejlige forårsfarver.
    God weekend med alle dine venner:-)

    SvarSlet
  3. Velkommen til min blog begge 2-og tak for jeres dejlige weekendhilsner:-)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...