1. mar. 2011

Give Away




I anledningen af min fødselsdag den 18.marts skyder jeg nu min første give away igang. Hvor dejligt er det ikke at kunne glæde andre ved at give på den samme dag hvor man selv er glad modtager af fødselsdagspakker- og hygge...

Reglerne er som de "plejer":

1 lod for en kommentar
2 lodder for en kommentar + fast læser
3 lodder for en kommentar + fast læser + link/indlæg på blog (lån gerne billede..)

OG præmien er et af mine loppefund i form af denne lækre bog, som indeholder masser af inspiration og dejlige billeder...



Vinderen trækkes på min fødselsdag den 18.marts kl. 21.

Held og lykke til Jer alle!

17 kommentarer:

  1. Jeg vil rigtig gerne deltage med to lodder. Har godt nok selv bogen, men kender en som ville blive rigtig glad for at få den.

    SvarSlet
  2. jeg har ikke selv været så heldig at finde den endnu, så jeg vil gerne være med her :)
    3 lodder.

    SvarSlet
  3. Hej Fie

    Jeg er da med, selvom jeg har været heldig at vinde den én gang :-) Men kender en, der ville blive glad for den.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  4. Jeg vil også gerne vinde denne bog så jeg deltager med to lodder.

    God weekend. Vh Mette

    SvarSlet
  5. Jeg vil meget gerne være med - 3 lodder til mig

    margit dot rosenaa at gmail dot com

    x

    ha' en skøn fredag og dejlig weekend

    x

    creative tail

    SvarSlet
  6. Jeg er med på 2 lodder!! :)

    SvarSlet
  7. Ih, den vil jeg rigtig gerne vinde... Den står på min mors bog-reol, og jeg vil elske, at den også stod på min!

    3 lodder vil jeg gerne deltage med!

    Venlig hilsen Clara Gry

    SvarSlet
  8. Den er da for fed. 2 lodder til mig tak.

    SvarSlet
  9. Jeg er med på to lodder... :D

    SvarSlet
  10. Sådan en havde vi i mit barndomshjem - ville være fedt at have den igen. To lodder her. :)

    SvarSlet
  11. Jeg vil gerne være med med et enkelt lod.
    mail@louise-lindberg.dk

    SvarSlet
  12. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :-)
    VH Jette / Villa Ko

    SvarSlet
  13. To lodder her (her med kontaktinfo) :)

    SvarSlet
  14. Hvor er den skæg! Jeg er med på to lodder, og så håber jeg på gode ideer til påske med ungerne

    Mvh Maria fra Hamsterperspektivet

    SvarSlet
  15. jeg er med på to lodder, det er altid rart med flere kreative ideer til hyggelige dage med drengene

    SvarSlet
  16. uh kunne godt bruge sådan en bog til at lave en masse fine kreative ting til min datter. og sammen med hende når hun bliver større. :)
    3 lodder deltager jeg med
    link til dit link på min blog :
    http://kobberkys.blogspot.com/p/give-away.html

    SvarSlet
  17. Min mor har en kæmpe stak Bo bedre-blade var 60'erne og 70'erne, men desværre ikke denne bog, så det måtte gerne komme hjem til mig :-)
    Snupper 2 lodder.

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...