6. mar. 2011

Kan du gætte hvem jeg er...


Idag står den på fastelavnsfest med naboerne, og hele familien glæder sig til tøndeslagning, fastelavnboller og hygge... Ida ville gerne være heks, lige indtil i tirsdags, hvor det var en prinsessedragt som Fionas (fra Shrek) hun ville have. Øh, fik spurgt lidt ind til hvordan den ser ud og kunne hurtigt fornemme at det var noget med guld. Under en indkøbstur i Føtex faldt vi over en enkel guld-kjole, som hun var vild efter at få på, og vupti, så var den sørme klaret :-) Så ingen hjemmesyet udklædning hos os i år. Nok egentlig meget heldigt, så jeg liige kan nå at få lært at sy først... 
Forældre skal også komme udklædt til fastelavnsfesten, og planen er indtil videre at jeg skal være rengøringskone, for det er da virkelig en kontrast til hverdagen ;-) Hvis ikke planen holder kommer jeg blot iført en maske... Mangler du inspiration til sådan én, kan du prøve at klikke her.

Ellers skal dagen gå med at åbne døren for nabobørnene, der helt sikkert kommer forbi og synger i håbet om, at der falder lidt småpenge eller slik af...

God søndag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...