16. mar. 2011

Populær mand og ombygning

Ja en populær mand blev han ca. 5 minutter efter han igår kom hjem fra Holland, da han gav mig et smækkys OG en stor pose af mine absolutte favoritter...



Mums, elsker Tappsy og ja, jeg bider næsen af dem ligesom Heidi Klum (-:

Udover at mæske mig i slik, så er jeg igang med en ombygning af bloggen. Jeg har egentlig aldrig været tilfreds med den, og bliver det nok aldrig helt, men nu trængte jeg til at få ryddet op, tilført nye farver osv. Jeg har desværre ikke forstand på alt det der med koder, så jeg benytter mig af de enkle værktøjer i Blogger. Ris/ros modtages gerne...

(Ombygningen vil nok vare et par dage)

1 kommentar:

  1. Hæhæhæ. Sikke en helt. Også totalt yndlingslik her...Muns Det bliver spændende med din blog. Jeg har lige fået lavet min rigtig, man bliver meget gladere for den..:-)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...