12. apr. 2011

Brugt vattæppe i nye klæ´r

Foråret er kommet og sommeren er på vej, så fra nu af vil vi være mere og mere i haven og lege og hygge med børnene. Jeg besluttede mig derfor for, at give vores gamle vattæppe nyt betræk, så Oskar (og vi andre) kan sidde på et dejligt tæppe i haven. Jeg har længe haft dette dynebetræk liggende i stofkisten, men nu skulle det altså i brug!



Tæppet oser ikke ligefrem af forår, men er meget praktisk med de lidt mørkere farver, da der helt sikkert kommer både græspletter, jord, sand og andet på...

Det var meget nemt at lave.  Jeg klippede vattæppet til, så det havde samme størrelse som betrækket og kom tæppet i betrækket. Herefter syede jeg med kraftig tråd gennem tæppet flere steder, så det ikke vender rundt i betrækket. Herefter syede jeg betrækkets åbning sammen -og vupti - et "nyt" vattæppe:-)

Hvis nogen er interesseret i dette stof, ligger der et betræk mere i Bytte Bixen...



 
Kom an forår, sommer og picnic, jeg er klar!

2 kommentarer:

  1. Hej Har du stadig dette betræk til salg? For så er jeg interesseret i køb eller bytte? Jeg havde det som betræk i en anden farveskala som barn :-) Skriv gerne på ebi@bdk.dk :-)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...