11. apr. 2011

Det er da ægge så svært at hækle :-)


Så fik jeg sørme da lært at hækle et æg af min dejlige moster (bemærk venligst, at dette æg er første forsøg...)! Har forsøgt at lære det adskillige gange, men hver gang er det endt i store frustrationer for både mig og min stakkels mor. Jeg tror, at grunden til, at det lykkes denne gang var, at jeg fik at vide, at det er ok at holde "forkert" på hæklenålen?! Så stor tak til min kære moster for hendes store hjælp og tålmodighed! Jeg vil da gerne indrømme, at jeg ikke har hæklet "alene" endnu, da det kræver dyb koncentration og total ro. Måske det bliver i aften jeg hækler det næste æg? Opskriften på ægget har jeg fundet her. Jeg ville ønske at jeg kunne skrive, at nu har jeg masser af hækleprojekter foran mig, men nej-jeg tager den fuldstændig med ro og tager 1 æg ad gangen:-)

Den fine buket nedenfor har Ida plukket, da vi søndag morgen (jep!) var en tur i skoven...

God mandag til jer derude!

(Beklager bileldkvaliteten i dette indlæg. De er taget med et ældgammelt kamera, da det andet ligger i bilen-som manden har taget på arbejde...)

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare cool ud det æg. Glæder mig til at se flere hæklerier fra din hånd.
    Jeg ønsker mig et kæmpestort tæppe til sofaen.... er det for tidligt at bestille :D
    Kram herfra.

    SvarSlet
  2. Medmindre jeg pludselig udvikler en ny intelligens, så bliver det vist ved æggehækling et godt stykke tid endnu... SÅ sofatæppet må du hellere bestille et andet sted ;-)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...