26. apr. 2011

En dejlig påske er overstået...

-og hvilken skøn én af slagsen! Vejret var vidunderligt, og selvom vi havde aftaler hver dag i påsken, blev der også tid til nogle dejlige formiddage/eftermiddage i haven. Den hygge og det nærvær jeg havde håbet at opnå med min lille familie her i påsken lykkedes, så jeg er fuldt ud tilfreds:-)
Her kommer lidt billeder fra påskedagene...


Idas påskekreation fra børnehaven-og karsen var superlækker på æggemadderne...


En værtindegave i form af Anthon Berg påskeæg fyldt i et lille glas (babyfrugtmos)og pyntet med silkepapir, silkebånd og et glansbillede... 


Gaverne til kusine Cecilie, der fyldte 1 år : hårbøjle, kager fra Haba og en bog.


Ja, der var så flere værtindegaver:-) Netto satte lørdag alt deres påskeslik ned til halv pris, så vi rippede hylden...


Blomsterne blev plantet i krukker og det tog tid, så jeg nåede desværre ikke at tage ukrudtet mellem fliserne-ej hvis jeg skal være helt ærlig så kunne jeg aldrig drømme om at fjerne ukrudt mellem fliserne, det generer mig ikke det mindste...(Eller også ved jeg at manden gør det?!)

Håber at I også har haft en dejlig påske og nydt det skønne forårsvejr?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...